سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند، بنده ای را دوست بدارد، او رابا عبرت ها پند می دهد. [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 فروردین 1 , ساعت 7:36 عصر

همه ما می خواهیم پس از خرید بلیط هواپیما با بهترین هواپیمای مسافربری ایران سفر خودمان را شروع کنیم. هواپیماهای مسافربری زیادی در داخل ایران مشغول حمل و نقل مسافران هستند. در بین این ایرلاین ها بهترین هواپیمای مسافربری ایران شاید کاری سخت نباشد. با کمی جستجو در بین خدمات و امکانات و هواپیمای به روز می توان بهترین آنها را تشخیص داد.

 

هما

شرکت هواپیمایی ملی ایران در تاریخ پنجم اسفند ماه سال 1340 با ادغام دو شرکت هواپیمایی «ایرانین ایرویز» و «پرشین ایرویز» و ایجاد خط هوایی جدیدی با نام «هواپیمایی ملی ایران» با علامت اختصاری و سمبل «هما» تاسیس شد. طبق نظرسنجی های صورت گرفته یکی از بهترین هواپیمای مسافربری ایران این شرکت هواپیمایی است که در رده بالاتری قرار دارد.

 

ایران ایرتور

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور (Iran Airtour Airline) یک ایرلاین خصوصی ایرانی است که در سال 1351 توسط ایران ایر (هواپیمایی هما) راه‌اندازی شد. خطوط هوایی ایران ایرتور هم‌اکنون میان تهران و دیگر شهرهای ایران و چند کشور آسیای میانه برجا است. پایگاه اصلی این شرکت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی مشهد است. ایران ایرتور هر هفته بیش از 50 پرواز داخلی و خارجی دارد.

 

آسمان

شرکت هواپیمایی آسمان در سال 1359 از ادغام چهار شرکت هوایی ایر تاکسی، پارس ایر، ایر سرویس و هور آسمان تشکیل شد. هواپیمایی آسمان هم‌اکنون وسیع‌ترین شبکه پروازی به شهرهای داخلی را (با تاکید بر پرواز به مناطق محروم کشور) دارد.

 

ماهان

هواپیمایی ماهان، ایرلاینی خصوصی است که در حال حاضر با 56 فروند هواپیمای مسافربری و باری، روزانه به 52 مقصد در اروپا، آسیا و خاورمیانه پرواز دارد. هواپیمایی ماهان در سال 1371 و با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری، به عنوان شرکتی خصوصی تاسیس شد و یک سال پس از آن در سال 1372، فعالیتش را آغاز کرد. طبق نظرسنجی ایرلاین های داخلی ماهان نیز یکی از بهترین هواپیمای مسافربری ایران است.

 

کاسپین

هواپیمایی کاسپین که از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرد، یکی از ایرلاین‌های ایرانی است که در حال حاضر با 8 فروند هواپیمای بوئینگ، همه روزه سهمی از پروازهای داخلی و خارجی ناوگان هواپیمایی کشور را بر عهده دارد.

 

کیش ایر

هواپیمایی کیش ایر یکی از ایرلاین‌های خصوصی ایران است که در حال حاضر 12 فروند هواپیمای فعال از نوع فوکر و مک‌دانل داگلاس در اختیار دارد. شرکت هواپیمایی کیش ایر که در سال 1371 شکل گرفت، یکی از شرکت‌های هواپیمایی خصوصی ایرانی متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش است. کیش ایر با هدف توسعه فعالیت‌های جزیره زیبای کیش، از طریق برقراری ارتباط با مراکز استان‌های کشور و اتصال به کشورهای حاشیه خلیج فارس تأسیس شد.

 

نفت

هواپیمایی نفت ایران یکی از قدیمی‌ترین ایرلاین‌های دولتی کشور است که در حال حاضر با 5 فروند فوکر 50 و 4 فروند فوکر 100 در ناوگان هوایی خود وظیفه انتقال مسافران و کارکنان شرکت ملی نفت ایران را بر عهده دارد.

 

ساها

هواپیمایی ساها یک شرکت هواپیمایی ایرانی بود که مرکز آن در تهران قرار داشت. این شرکت توسط نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 1369 تأسیس شد.

 

تابان

هواپیمایی تابان یکی از ایرلاین‌های خصوصی کشور است که در حال حاضر با در اختیار داشتن هفت فروند هواپیما، بلیط چارتر هواپیما و پروازهای داخلی و خارجی خود را برقرار داشته است. این شرکت هواپیمایی در سال 1384 موفق به کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ایران شد و از سال 1385 پروازهای خود را به طور رسمی آغاز کرد.

 

زاگرس

هواپیمایی زاگرس، یکی از ایرلاین‌های خصوصی کشور است، که با در اختیار داشتن  19 فروند هواپیمای ایرباس و بوئینگ پروازهای داخلی و خارجی خود را دایر کرده است. هواپیمایی زاگرس از جمله ایرلاین‌های خصوصی و نسبتا جوان کشور است که در سال 1384 پا به عرصه‌ی صنعت هوایی کشور گذاشت و با ورود دو فروند هواپیمای توپولوف روسی خود را به ایرلاین‌های قدیمی‌تر معرفی کرد. با توجه به ثبت شرکت زاگرس در منطقه اقتصادی اروند و تعهد آن به خوزستان اولین پرواز زاگرس در سال 86 در مسیر تهران – اهواز – تهران صورت پذیرفت.

 

معراج

هواپیمایی معراج یکی از ایرلاین‌های خصوصی کشور است که در سال 1389 با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری تأسیس شد. دفتر اصلی این شرکت در تهران قرار دارد. در سال 1395 هواپیمایی معراج رکورد طولانی‌ترین پرواز ایرانی را با انجام پرواز هیئت دیپلماتیک جواد ظریف را که از سیدنی به تهران و به مدت 17 ساعت بدون توقف و سوخت گیری انجام شد، شکست. این شرکت هواپیمایی دارای یازده فروند هواپیما است.

 

هواپیمایی قشم

هواپیمایی قشم در حال حاضر یک ایرلاین دولتی متعلق به وزارت نفت است که با 13 فروند هواپیمای فعال در ناوگان هوایی خود پروازهای داخلی و خارجی خود را توسعه بخشیده است. هواپیمایی قشم در سال 1372 با اجاره هواپیما، فعالیت پروازی خود را با نام فراز قشم شروع کرد.

 

آتا

هواپیمایی آتا، یک ایرلاین خصوصی ایرانی است که فعالیت خود را از شهر تبریز آغاز کرد. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر با در اختیار داشتن 13 هواپیمای بوئینگ و ایرباس هر روزه پروازهای داخلی و خارجی به مقاصد کشورهای همسایه دارد.

گل پرواز با تهیه مجموعه کاملی از بلیط هواپیماهای امن در مسیرهای مختلف سعی کرده تا سفری مطمئن و لذت بخش را برای همه مسافران تدارک ببیند. شما با مراجعه به سایت خرید بلیط گل پرواز می توانید از همه بلیط های موجود در مسیر دلخواه تان باخبر شوید و بلیط های سیستمی و بلیط چارتر را برای مسافرت خود انتخاب و اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید درباره کلاس پرواز چیست؟ اطلاعات خوبی به دست بیاورید تا بهترین بلیط را برای مسافرت خودتان خریداری نمایید. آرزوی سفری امن و پر از شادی را برای شما داریم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ