سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاهداری دین، ثمره معرفت و اساس حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 خرداد 10 , ساعت 12:38 صبح

بهترین ایرلاین خارجی برمبنای کیفیت خدماتی که به مسافران ارائه میشود تعیین می گردد. خدمات ارائه شده در بهترین ایرلاین خارجی شامل خدمات رفاهی و تفریحی است که برای راحتی بیشتر مسافرین، به ویژه مسافران کلاس بیزنس و فرست کلاس لحاظ می گردد.

 بدون تردید صنعت هوانوردی دنیا، به سمت و سویی می‌رود که هیچ پایانی برای کمیت‌ها و کیفیت‌های آن قابل تصور نیست. خرید بلیط هواپیما  نیز تمامی بلیط های باکیفیت شبکه هوایی ایران و جهان را در اختیار مسافران محترم گذاشته است.

در صورتی که زمانی پروازهای کوتاه و طولانی مدت، امری کسالت‌ بار و خسته‌کننده بود، امروزه تعدد ابزارهای سرگرمی مثل اینترنت و موسیقی و فیلم، باعث شده تا مسافران در حین سفر، اوقات مفرحی داشته باشند.

 در پروازهای بین قاره ‌ای که گاه ساعت‌ها طول می‌کشد، امکانات کاملی حتی برای خواب مسافران پیش‌بینی شده است. طولانی‌ترین مسیر هوایی دنیا در حال حاضر، مسیر سنگاپور به لس‌آنجلس است که 18 ساعت و نیم به طول می‌انجامد، آن هم با یک پرواز بدون توقف. به همین خاطر ایرلاین‌های لوکس، برای مسافران ویژه خود، فضاهایی را در نظر گرفته‌اند که این زمان را به‌راحتی بخوابند یا با وسایل گوناگون سرگرم باشند.

 هر ساله بهترین ایرلاین خارجی، از صندلی و کابین‌های جدیدی برای رده‌های مختلف مسافران خود رونمایی می‌کنند. صندلی و کابین‌هایی که امکانات آنها هر روزه متنوع‌تر و بیشتر می‌شود.

در کنار استفاده از پیشرفت‌های تکنولوژیک، ارائه خدمات بلیط پرواز خارجی، مهمانداری مناسب، استفاده از منوهای غذایی و نوشیدنی کامل و مفصل و خدمات فرودگاهی و ویژه نیز مزید بر علت است که برخی از این خطوط هوایی، از رقبای خود متمایز باشند و رقابت میان ایرلاین‌های لوکس، تبدیل به رقابتی بی‌پایان شود.

 رقابتی که هرچند هزینه‌هایی برای صاحبان این شرکت‌ها در بر دارد، ولی برنده نهایی آن، مسافرانی خواهند بود که در جستجوی خدمات بیشتر و بهتر برای سپری کردن یک پرواز امن و راحت هستند.

بهترین ایرلاین خارجی در سال 2017

هواپیمایی قطر

هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی آل نیپون

هواپیمایی امارات

هواپیمایی کاتای پاسیفیک

هواپیمایی اوا ایر

هواپیمایی لوفت‌ هانزا

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی هانان

هواپیمایی گارودا ایندونزیا

هواپیمایی تای (تایلند)

هواپیمایی ترکیش

هواپیمایی ویرجین استرالیا

هواپیمایی سوئیس اینترنشنال

هواپیمایی کانتاس

هواپیمایی ژاپن

هواپیمایی اتریش

هواپیمایی ایر فرنس‌‌ (فرانسه)

هواپیمایی نیوزیلند

هواپیمایی آسیانا

بهترین ایرلاین های ارزان

ایرآسیا

هواپیمایی نروژ

هواپیمایی جت بلو

هواپیمایی ایزی جت

هواپیمایی ویرجین آمریکا

هواپیمایی جت استار

ایرآسیا اکس

هواپیمایی آزول برزیل

هواپیمایی ساوت وست

هواپیمایی ایندیگو

بهترین ایرلاین خارجی اکونومی (بلیت اقتصادی)

هواپیمایی تای

هواپیمایی قطر

هواپیمایی آسیانا

هواپیمایی گارودا ایندونزیا

هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی ژاپن

هواپیمایی امارات

هواپیمایی آل نیپون

هواپیمایی اِوا

هواپیمایی لوفت‌ هانزا

بهترین ایرلاین خارجی با سرگرمی های حین پرواز خارجی

هواپیمایی امارات

هواپیمایی قطر

هواپیمایی سنگاپور

هواپیمایی ترکیه

هواپیمایی ویرجین آتلانتیک

هواپیمایی لوفت هانزا

هواپیمایی کانتاس

هواپیمایی اتحاد

هواپیمایی دلتا

هواپیمایی تای

بهترین ایرلاین خارجی براساس راحتی و عدم تاخیر

 اتحاد ایرویز

راحتی در حین پرواز: 80

عدم تأخیر در پرواز: 74

ایرلاین اتحاد که متعلق به امارات است، نزدیک به 10 سال است که شروع به فعالیت کرده است، اما به‌سرعت رو به رشد است. سود این شرکت از 14 میلیون دلار در سال 2011 به 42 میلیون دلار رسیده است.

 لوفت هانزا

راحتی در حین پرواز: 80

عدم تأخیر در پرواز: 75

این ایرلاین با مرکزهایی در دوسلدورف، فرانکفورت و مونیخ، بزرگ‌ترین ایرلاین اروپاست. برای رقابت در دنیای امروز، لوفت هانزا کیفیت صندلی­ها را ارتقاء داده است، اما همچنان ازنظر اقتصادی کاملاً مقرون‌به‌صرفه است.

 ایر آستانا

راحتی در حین پرواز: 74

عدم تأخیر در پرواز: 82

ایر آستانا که پرچم‌دار خطوط هوایی قزاقستان است، از سال 2002 شروع به پروازهای تجاری کرد. این ایرلاین ممکن است بالاترین در لیست ما نباشد، اما در سال 2012 بهترین ایرلاین آسیای مرکزی نام گرفت.

 عمان ایر

راحتی در حین پرواز: 82

عدم تأخیر در پرواز: 75

این ایرلاین که دفتر مرکزی‌اش در فرودگاه بین­المللی موسکات در عمان است، با شعار «دید مدرن، سنت برای تمام زمان­ها» فعالیت می­کند. این ایرلاین برای راحتی صندلی 90 و برای تمام قسمت­های دیگر پرواز 80 گرفته است.

 ایرلاین ژاپن

راحتی در حین پرواز: 76

عدم تأخیر در پرواز: 81

این ایرلاین از 4 دفتر مرکزی در ژاپن تشکیل‌شده است که پروازهایی به 103 مقصد در سراسر جهان ارائه می­دهد. این کمپانی از بزرگ‌ترین خریداران هواپیمای بوئینگ دریملاینر است که بعدها دچار نقص فنی شدند.

 تای ایرویز

راحتی در حین پرواز: 78

عدم تأخیر در پرواز: 79

تای ایرویز به 75 شهر در 35 کشور پرواز دارد. این ایرلاین، اولین ایرلاین آسیایی است که در فرودگاه هیثرو لندن فعالیت کرده است.

  فین ایر

راحتی در حین پرواز: 76

عدم تأخیر در پرواز: 74

فین ایر بهترین ایرلاین داخلی و خارجی در کشور خود، فنلاند است و بیشتر آن متعلق به دولت فنلاند است. فین ایر در بیشتر پروازها غذا و میان وعده‌ی داغ سرو می­کند، اما امتیاز غذای آن 70 است.

 

ترکیش ایرلاینز

راحتی در حین پرواز: 80

عدم تأخیر در پرواز: 74

ترکیش ایرلاینز قابل‌اعتمادترین نیست، اما در تمام قسمت­ها امتیاز 80 را کسب کرد. این ایرلاین با کمپین تبلیغاتی با حضور کوبی برایانت و لیونل مسی توجه بسیاری را جلب کرده است، اما شاید سیاست لباس پوشیده برای مهمانداران تأثیری منفی روی محبوبیت این ایرلاین گذاشته باشد. ترکیش ایرلاینز به 221 فرودگاه در 98 کشور مختلف پرواز دارد.

 سوث افریکن ایرویز

راحتی در حین پرواز: 78

عدم تأخیر در پرواز: 74

ایرلاین­های آفریقایی به‌اندازه‌ی ایرلاین­های اروپایی و آمریکایی پیشرفته نیستند، اما بااین‌وجود سوٍث افریکن ایرویز با غذاهای عالی، سرگرمی حین پرواز و صندلی‌های راحت، راهش را به لیست 20 ایرلاین برتر بازکرده است. این ایرلاین از مرکز خود واقع در جوهانسبورگ به 38 شهر مختلف پرواز دارد.

 کاتای پاسیفیک

راحتی در حین پرواز: 84

عدم تأخیر در پرواز: 74

کاتای پاسیفیک که دفتر اصلی­ اش در هنگ­ کنگ قرار دارد، امتیاز 100 را در قسمت سرگرمی حین پرواز کسب کرد و در رتبه بندی شرکت های هواپیمایی جهان در جایگاه خوبی است. در دسامبر مهمان­داران این ایرلاین با اعتصاب و «دادن سرویس 3 ستاره به قیمت 5 ستاره» اهمیت سرویس­دهی مناسب را مورد تأکید قراردادند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ