سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی جاهلان، دگرگون شونده و زودْ گسلنده است . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 خرداد 10 , ساعت 12:5 صبح

برای اینکه بتوانید به سایر کشورها به ویژه کشورهای ارویاپی درخواست ویزا بدهید، باید رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت را آماده کنید. داشتن رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت یکی از مهمترین کارهای شما برای مسافرت به اروپاست.

 بسیار مشاهده شده که بسیاری از آژانس ها در قبال دریافت مبلغ قابل توجهی از مشتری، اقدام به ارائه واچر صوری جهت ارائه به سفارت می نمایند در حالیکه سفارتخانه ها برای صدور ویزا، صحت کلیه مدارک از جمله رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت را به دقت بررسی می کنند و علی رغم کامل بودن سایر مدارک متقاضی، به دلیل صوری بودن واچر ممکن است از صدور ویزا برای متقاضی خودداری نموده و به اصطلاح درخواست ویزای او را ریجکت کنند.

آژانس هایی هم هستند که در ازای دریافت مبالغ قابل توجهی، اقدام به رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت و ارائه واچر واقعی هتل می کنند. منظور از واچر واقعی، واچری است که اگر سفارت رزرو انجام شده را با هتل چک کرد، درستی واچر تایید شود.

ولی گروه گل پرواز اقدام به رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت به متقاضیان می نماید که هم واقعی است یعنی اینکه اگر سفارت واچر صادر شده را با هتل چک کرد، تایید گردد و هم اینکه هزینه صدور واچر بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.

رزرو قطعی هتل فقط مربوط به ارائه واچر به سفارت نمی شود بلکه شما می توانید هتل خود را قبل از سفر رزرو نموده و با خیال راحت و هزینه بسیار کم به مقصد مورد نظر خود بروید.

اگر بخواهید با تورهایی که آژانس های مسافرتی ارائه می کنند به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای اروپایی سفر نمایید، باید هزینه بسیار بالایی را (مثلا مبالغی بالاتر از 12 میلیون تومان برای هر نفر) را بپردازید، این در حالیست که با استفاده از خدمات بلیط خارجی می توانید بهترین هتل ها را با ارزان ترین قیمت ها و واچر رسمی قبل از سفر، رزرو کرده و با هزینه هایی به مراتب پایین تر، سفری با هیجان بیشتر و ماجراجویانه داشته باشید.

اگر با تورهایی که آژانس های مسافرتی برگزار می کنند، به کشورهای خارجی سفر کرده اید حتما با مشکلات اینگونه سفرها مواجه شده اید. از تاخیر در ارائه بلیط و ویزا تا مشکلات معطلی هماهنگی لیدر تورها برای بازدید از جاذبه های توریستی.

برای برطرف کردن همه این مشکلات، گروه گل پرواز، اقدام به ارائه خدمات آن لاین صدور رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت و خرید بلیط هواپیما و خدمات اخذ ویزا و اطلاعاتی درباره بار مجاز هواپیمایی ها مانند میزان بار مجاز هواپیمایی الاتحاد نموده است تا بتوانید به صورت بدون واسطه و مطمئن و با هزینه های چندین برابر پایین تر و در کوتاهترین زمان به کشور خارجی مورد نظر سفر نمایید.

همچنین گروه گل پرواز می تواند برنامه سفر شما را قبل از مسافرت تهیه و تدوین کرده و با ذکر جزییات برای شما ارسال نماید تا در سفر بتوانید لیدر و راهنمای خودتان باشید.

در واقع خدمات گروه خرید بلیط گل پرواز از زمانی که قصد سفر خارجی و دریافت ویزا دارید تا هنگامی که به آن کشور سفر می کنید را در برمی گیرد.

آژانس های مسافرتی ایران می توانند قبل از خرید بلیط خارجی آن را برای شما رزرو کنند. رزرو بلیط هیچ هزینه ای نداشته ولی تا وقتی پول رو پرداخت نکنید بلیط قطعی نیست. در واقع وقتی هنوز از برنامه تان مطمئن نیستید ولی نگران افزایش قیمت بلیط هستید میتوانید از آژانس درخواست کنید بلیط را رزرو کند تا آن بلیط با آن قیمت برای شما محفوظ بماند.

مدت زمانی که سیستم رزرواسیون بلیط  این رزرو را برای شما حفظ می کند بسته به قوانین ایرلاین و کلاس پروازی از چند ساعت تا چندین روز متغیر دارد و بعد از آن زمان رزرو شما بطور اتوماتیک کنسل می شود و امکان خرید یا رزرو آن بلیط برای دیگران فراهم می شود. این رزرو بلیط هواپیما برای ارائه به سفارت خانه ها و دریافت ویزا هم کاربرد دارد.

تقریبا تمام ایرلاین های دنیا و بهترین ایرلاین خارجی کلاس های مختلف پروازی با قیمت های متفاوتی دارند. معمولا هرچه زودتر بلیط رو خریداری کنید شانس اینکه کلاس ارزان تری نصیب تان شود بیشتر می باشد.

شرکت های هواپیمایی با توجه به زمان باقیمانده تا پرواز، سرعت خریداری و پروازهای رقیب شان در آن مسیر، طوری کلاس های پروازی شان را تنظیم می کنند که ضمن فروش بلیط با بالاترین نرخ حداقل صندلی خالی را داشته باشند.

در موارد کمی ممکن است در روزهای نزدیک به پرواز بلیط های خیلی ارزانی خریداری کرد ولی این استثنا می باشد و توصیه ما این است که هر زمانی برنامه مسافرت تان قطعی شد برای خرید بلیط اقدام کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ