سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برادرانِ راستین به دست آر و بر شمارشان بیفزای که به هنگام آسایش، ساز و برگ اند و به هنگام سختی، سپر . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 فروردین 15 , ساعت 2:29 عصر

برای پروازهای داخلی، 24 ساعت قبل از پرواز امکان گزارش ثبت حضور و ثبت‌نام (Check-in) اینترنتی وجود دارد. امکان چک-این کردن در باجه‌های خودکار داخل فرودگاه هم وجود دارد. بعد از چک-این کردن، کارت پرواز خود را دریافت کنید.

 

اولین مرحله سوار شدن به هواپیما طی کردن مراحل گرفتن کارت پرواز است. برای اینکه از تمامی مراحل گرفتن کارت پرواز مطلع شوید و بدون هیچ نگرانی در فرودگاه به سروقت آن بروید با ما همراه باشید.

در برخی فرودگاه ‌ها مجبور هستید این مرحله را دستی انجام دهید. در این مواقع مدارک تان را قبل از رسیدن به پیشخوان آماده کنید.

بعد از چک-این اینترنتی در صورتی که چمدانی برای فرستادن به قسمت بار هواپیما ندارید، کافی است با کارت پرواز پرینت شده در دست، به گیت پرواز مراجعه کنید. در صورتی که بار همراه دارید آن را در جامه‌دان‌ها بگذارید و به قسمت بار تحویل بدهید.

هنگام تحویل بار به متصدی و مراحل گرفتن کارت پرواز برچسبی به چمدان شما الصاق می‌شود و برچسب‌های کوچک دیگری روی پاسپورت شما چسبانده خواهد شد. این برچسب‌های کوچک همان سند مالکیت بار شماست و حاوی اطلاعات شخصی شما از قبیل شماره پرواز، مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز است؛ بنابراین هرگز تا زمان گرفتن چمدان و خروج از فرودگاه مقصد آن‌ها را دور نریزید.

اولین گامی که برای یک سفر هوایی می بایست بردارید ، خرید بلیط ارزان هواپیما است. که شما برای خرید بلیط با انواع بلیط ها و قیمت بلیط هواپیما های مختلف مواجه می شوید و ممکن است انتخاب برایتان سخت شود.

در صورتی که از مبدا به مقصد شما پرواز مستقیمی وجود نداشته باشد این کار سخت تر هم می شود. بنابراین قبل از خرید با افراد آشنا و حرفه ای در این زمینه مشورت نمائید. برای سفر به خارج از کشور می بایست حتما پاسپورت خود را به همراه داشته باشید و حداقل شش ماه از تاریخ انقضای آن باقی مانده باشد.

بهتر است برای تسریع در مراحل گرفتن کارت پرواز علاوه بر پاسپورت ، مدرک شناسایی دیگری نیز همراهتان باشد. در صورتی که سفرتان داخل کشور باشد، همراه داشتن کارت شناسایی معتبر الزامی است.

امکان گزارش ثبت حضور و ثبت نام (Check-in) به صورت اینترنتی ، در پروازهای داخلی ، از 24 ساعت قبل وجود دارد. همچنین امکان چک – این در باجه های خودکار داخل فرودگاه نیز وجود دارد. بعد از این که چک – این را انجام دادید ، کارت پرواز خود را دریافت کنید.

در برخی از فرودگاه ها مراحل گرفتن کارت پرواز بصورت دستی انجام می شود که می بایست مدارک خود را قبل از رسیدن به پیشخوان آماده کنید. بعد از مرحله ی چک – این در صورتی که چمدانی همراه ندارید کافی است به همراه کارت پرواز پرینت شده در دست، به گیت پرواز مراجعه کنید.

یکی از نکاتی که می بایست به آن توجه کنید ، لوازمی است که با خود به فرودگاه می برید. بسیاری از بهترین هواپیمایی مسافربری ایران و شرکت‌های هواپیمایی به مسافرین خود این اجازه را می‌دهند که یک کیف کوچک و یک وسیله شخصی مانند لپ‌تاپ همراه خود داشته باشند.

این مساله برای شرکت های مختلف متفاوت است بنابراین می بایست قبل از بستن چمدان برای سفربه وب سایت شرکت هواپیمایی مراجعه کنید و قوانین آن شرکت را مطالعه کنید. همچنین توجه داشته باشید برای تعداد و وزن لوازمی که به همراه خود می‌برید، نیز محدودیت‌هایی وجود دارد و ممکن است که برای وزن و یا تعداد اضافی لوازمتان هزینه بیشتری پرداخت کنید.

در صورتی که بار همراهتان است ، می بایست آن را در جامه دان ها بگذارید و به قسمت بار تحویل هید. هنگام تحویل بار به متصدی و مراحل گرفتن کارت پرواز برچسبی به چمدان شما الصاق می‌شود و برچسب‌های کوچک دیگری روی پاسپورت شما چسبانده خواهد شد.

این برچسب‌های کوچک همان سند مالکیت بار شماست و حاوی اطلاعات شخصی شما از قبیل شماره پرواز، مبدأ، مقصد و تاریخ پرواز است؛ بنابراین هرگز تا زمان گرفتن چمدان و خروج از فرودگاه مقصد آن‌ها را دور نریزید. در هنگام تحویل بار به ماموران از زدن برچسب تحویل بر روی وسایل خود اطمینان حاصل کنید. این برچسب‌ها به منزله رسید بار و چمدان‌های شما خواهد بود.

گل پرواز با تهیه مجموعه کاملی از بلیط هواپیماهای امن در مسیرهای مختلف سعی کرده تا سفری مطمئن و لذت بخش را برای همه مسافران تدارک ببیند. شما با مراجعه به سایت خرید بلیط گل پرواز می توانید از همه بلیط های موجود در مسیر دلخواه تان باخبر شوید و بلیط های سیستمی و چارتر را برای مسافرت خود انتخاب و اقدام به خرید کنید. همچنین می توانید درباره مدیر عامل هواپیمایی سپهران و هواپیمایی سپهران اطلاعات خوبی به دست بیاورید تا بهترین بلیط را برای مسافرت خودتان خریداری نمایید. آرزوی سفری امن و پر از شادی را برای شما داریم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ