سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:2 عصر

زندگی در دنیای مدرن امروز که با اینترنت و سایت های دیجیتال عجین شده است، تمامی وجوه و ابعاد زندگی را تحت تاثیر خود قرار داده است. به طور ی که سفر کردن نیز از فناوری های پیشرفته امروز اثر گرفته و به طور مدرن، سریع و راحت انجام می شود.

روند سفر در دنیای دیجیتال از استرس های سفر کم کرده و بر کیفیت آن افزوده است. در گذشته تمامی مراحل سفر، اعم از خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطار و رزرو هتل با طی کردن مراحل سخت و پیچیده و صرف زمان زیاد انجام می شد.

اما امروزه با استفاده از سایت های اینترنتی و آنلاین می توان تمامی کارهای مرتبط با سفر را به راحتیو در زمان بسیار کوتاه انجام داد. برای دست یابی به این هدف فقط مراجعه اینترنتی به سایت معتبر گردشگری و کمی درایت لازم است. در این سایت ها سامانه رزرو اسیون آنلاین امکان دسترسی به انواع هتل های معروف و با کیفیت جهان را به راحتی در دسترس کاربران قرار می دهد.

رزرو هتل خارجی?

مسافرانی که قصد سفر به کشورهای خارجی و رزرو هتل خارجی د ارند، می توانند با استفاده از سایت های آنلاین، اطلاعات کاملی از هتل مورد نظر خود را به دست آورند. فرایند رزرو هتل اینترنتی بسیار آسان و قابل دسترس است. استفاده از رزرو اینترنتی هتل به قدری ساده و آسان است که هر مسافری با هر سطحی از آگاهی می تواند از این روش استفاده کند.

 بهترین سایت رزرو هتل

با گسترش روز افزون تکنولوژی و همه گیری آن تعداد زیادی از وب سایت های گردشگری در این حوزه فعالیت می کنند. اما در این بین کدام مهم است که بدانیم وب سایت بهتر است و از چه ویژگی هایی برخوردار است. از همین رو در این مقاله خصوصیات سایت رزرو هتل مناسب را بیان می کنیم.

  • یکی از ویژگی های سایت رزرو هتل مناسب، سادگی و راحتی است. مسافران باید با مراجعه به سایت بتوانند به راحتی با قسمت های مختلف رزرو اسیون دسترسی داشته و انواع هتل ها را پیدا کنند و دچار سردر گمی نشوند.
  • سایت با انواعی از هتل های مختلف طرف قرارداد باشد و بتواند گزینه های زیادی را به مسافر پیشنهاد دهد.
  • امکان مشاهده جزییات هتل ها و اطلاعات کامل و جامع برای کاربران وجود داشته باشد .
  • طیف قیمتی زیادی را به مسافران ارائه دهد. از هتل های ارزان گرفته تا هتل های لوکس گران قیمت باید در دسترسی کاربران قرار گیرد.
  • دارای سابقه درخشان و فعال بوده و انواع گواهینامه های معتبر گردشگری را کسب کرده باشد.
  • از درگاه پرداختی آنلاین مطمئن و آسان برخوردار باشد تا کاربر به راحتی و با اطمینان خاطر نسبت به پرداخت خود اقدام کند.

رزرو هتل خارجی?

سامانه جامع رزرواسیون آنلاین هتل، یکی از ابزار هدفمند برای تمامی کسانی است که در صنعت گردشگری در حال فعالیت هستند. با افزایش تعداد مسافران ضرورت استفاده از روش رزرو آنلاین هتل خارجی دو چندان احساس می شود . با این سیستم هم مسافران و هم هتلداران بسیار راحت و سریع به اهداف خود می رسند.

استفاده از یک سایت رزرو هتل خوب، به هتلداران کمک می کند تا در صنعت خود پیشرفت کرده و بتوانند سهم خوبی از بازار این صنعت کسب کنند.

تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین و کاملترین سایت های گردشگری، رزرو آنلاین هتل را در دسترس کاربران قرار می دهد و مزیت تیک بان به سایر سایت ها دسترسی گسترده به انواع فراوانی از هتل های خارجی در سراسر دنیا می باشد. با این امتیاز مسافران انتخاب بیشتری را پیش رو دارند و دست یابی گزینه های دلخواه خود را راحتتر انجام می دهند.

تیک بان با سیستم جستجوی سریع، به روز و کارآمد، با سیستم فیلترینگ حرفه ای ، امکان رزرو آنلاین هتل خارجی را به طور سریع فراهم می کند.

منبع:  بهترین سایت رزرو هتل خارجی را بشناسید


چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:2 عصر

سفر با هواپیما همواره متقاضیان زیادی را به خود اختصاص می دهد. یکی از مناطق زیبای گردشگری که هر ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران را به خود جلب می کند، شهر زیبای مشهد است. همه ما مشهد را به عنوان شهری زیارتی می شناسیم.

شهری که مسافران را برای زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) به خود فرا می خواند اما این شهر بزرگ آرمیده در دامنه کوههای بینالود به قدری زیبا و جذاب است که حیف است در سفر به آن فرصت تماشای مناطق دیدنی و شگفت انگیزش را از دست بدهید. بهتر است بعد از زیارت با خرید بلیط هواپیما به اقصی نقاط استان خراسان رضوی سفر کرده و از جاذبه های فراوان زیبایش دیدن کنید.

در سالهای اخیر توجه گردشگران به سوی گردشگری روستایی جلب شده است. به طوری که روستا گردی تبدیل به صنعت جالب توجهی برای عاشقان طبیعت شده است. در اطراف 5 مشهد نیز روستاهای با صفایی وجود دارند که می توانید با رزرو بلیط هواپیما مشهد از آنها دیدن کنید.

اگر شما نیز قصد خرید بلیط هواپیما مشهد را دارید و می خواهید با یک تیر چند نشان بزنید، در این مقاله برای آشنایی با روستاهای دیدنی مشهد با ما همراه شوید.

 زشک

حتما بارها نام زشک را شنیده اید چرا که یکی از برندهای معروف در صنعت مواد غذایی می باشد. علاوه بر آن زشک نام روستایی خوش آب و هوا و مصفا در دامنه کوههای بینالود می باشد. این روستای زیبا و پر جمعیت از جمله مناطق دیدنی اطراف مشهد است. در این روستا می توانید چشمه های زیادی را ببینید و از هوای بی نظیر آن استنشاق کنید.

برای سفر به زشک از پارک وکیل آباد مشهد به شاندیز رفته سپس بعد از طی یک ساعت راه به روستای زشک می رسید.

شاندیز

یکی از معروف ترین روستاهای شهر مشهد می باشد که به علت برخورداری از آب و هوای لطیف، دره های پر آب و سرسبز، از محبوبیت خاصی در بین گردشگران برخوردار می باشد.

کباب شیشلیک، گیلاس شاندیز از جمله خوراکی های معروف این روستا هستند. در شاندیز می توانید از پارک جنگلی، خیابان آبشار، رصد خانه و پیست اسکی دیدن کنید و لذت سفر به مشهد را دو چندان حس کنید.

عنبران

با سفر به عنبران مشهد ضمن دیدن از جاذبه های روستایی بی نظیر می توانید از امکانات و خدمات رفاهی مطلوبی نیز بهره مند شوید.

رستوران های مناسب، خانه های بومی و امکانات توریستی این روستا را تبدیل به مکانی جذاب برای مسافران کرده است. در این روستا علف های خوشبویی می روید که عطر شان مسافران را سرمست می کند.

کنگ

روستای کنگ علاوه بر دارا بودن آب و هوای مساعد، از معماری بسیار زیبایی برخوردار است. به طوری روستا حالت پلکانی دارد و معماری زیبایی آن را چشم نواز کرده است.

تکیه قدیمی روستا، گورستانی قدیمی متعلق به قبل از اسلام، کاروانسرای شاه عباسی از جاذبه های دیدنی روستای کنگ است. زرشک، گردو، توت، آلو و بادام از میوه های خوش طعم این دهکده زیباست.

تیک بان2?

 دهسرخ

روستایی ییلاقی با آب و هوای کوهستانی می باشد که خاکش سرخ رنگ بوده و از همین رو به دهسرخ معروف شده است.

اهالی روستا معتقدند که امام رضا (ع) در آنجا توقف کرده و نماز به جای آورده است. در این ده، چشمه ای به برکت حضور امام جوشیده که زمزم رضوی نام دارد . جاذبه های این روستا امامزاده عبدالعزیز، مصلای امام رضا (ع) و قلعه نو می باشد. این روستا در 45 کیلومتری مشهد قرار دارد.

با خرید بلیط هواپیمای مشهد از سایت تیک بان سفری با مناسبت ترین قیمت را تجربه نمایید. سایت تیک بان با بیش از 900 ایرلاین داخلی و خارجی معتبر همکاری نموده و آماده ارائه هر نوع خدمات اعم از: رزرو بلیط هواپیما مشهد، فروش و خرید بلیط هواپیما و خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد به متقاضیان و گردشگران عزیز می باشد. شهر مشهد با وجود حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع)، بزرگترین قطب مذهبی کشور ایران محسوب شده و جز یکی از کلان شهرها با مساحت بیش از 300 کیلومتر مربع می باشد.

برای سفر به مشهد و تماشای روستاهای دیدنی و با صفای این شهر پر بازدید، می توانید بلیط هواپیما مشهد را از تیک بان خریداری کنید. تیک بان به آدرس اینترنتی TIKBAN.COM  شما را در تمامی مراحل سفر همراهی می کند.  

منبع: 5 روستای بی نظیر مشهد را از نزدیک ببینید


چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:1 عصر

قطار با توجه به ایمنی که در سفر برای مسافران ایجاد می کند، جز گزینه های همیشگی افراد برای سفر به شمار می رود. ایمنی تنها گوشه کوچکی از گزینه های انتخاب قطارهای مختلف به شمار می رود، هزینه مقرون به صرفه و امکانات بی نظیر برای سفر از دیگر این گزینه های تهیه بلیط قطار برای سفرهای دور و نزدیک به شمار می رود. اما در این بین قطارها با توجه به نوع کاربری آن و انرژی های تامین شده به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند.

 

قطارهای معروف دنیا را بیشتر بشناسید + عکس
?

به گزارش افکارنیوز، هر یک از مسافران با توجه به نوع مسافرت پیش رو قطار مورد نظر را انتخاب می نمایند. قطارها انواع گوناگونی دارند که ما در این مطلب تمامی آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. با مطالعه این مطلب می توانید انواع قطارهای معروف دنیا را از لحاظ نوع انرژی، کشور مورد استفاده و امکانات شناسایی کنید. در این مطلب علاوه بر شناسایی منبع معتبری از خرید بلیط قطار را معرفی خواهیم کرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قطارهای مغناطیسی را می شناسید؟

از پیشرفته ترین قطارهای موجود در دنیا شروع می کنیم، این قطارها که به قطارهای سریع السیر معروف شده اند، با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا کار می کنند. نمونه بارز این نوع قطارها را بیشتر در ژاپن مشاهده خواهید کرد.

 قطارهای سریع السیر که بر روی خط های شناور مغناطیسی با سرعت 270 کیلومتری حرکت می کنند، اولین و مهمترین گزینه برای مسافرانی است که سرعت را سرلوحه سفر خود قرار می دهند. اگر سرعت را در صدر سفرهای خود قرار داده اید، خرید و رزرو بلیط قطارهای سریع السیر را در دستور کار قرار دهید. در ادامه خطوط ریلی سریع ایران را معرفی خواهیم کرد تا با خیالی آسوده خرید بلیط قطار خود را در این نوع خطوط انجام دهید.

2?

نظریه جالب نشریه تایمز درباره قطارهای سریع السیر ژاپنی

نشریه تایمز در این باره کنایه ای به کشور ژاپن زد و گفت: ژاپنی ها می خواهد رکورد سرعت در جهان را به وسیله این قطارها بشکنند ولی موفق نخواهند شد. قطارهای سریع السیر فقط گوشه ای از استعدادهای ژاپنی ها را شکوفا خواهند کرد.

جالب است بدانید، این رکورد در دست کشور فرانسه بوده که در سال 2007 از خود به جای گذاشته است. قطارهای سریع السیر کشور فرانسه با سرعتی بالغ بر 574 کیلومتر بر ساعت حرکت می کنند.فرانسه کماکان رتبه اول در این زمینه را به خود اختصاص داده است. قطارهای دیگری نیز وجود دارند که مردمان جهان با تهیه بلیط آن به مسافرت می پردازند، یکی از این قطارها مگلو است.

3?

قطارهایی که روی هوا حرکت می کنند

شاید از تیتری که در سربرگ این نوشته قرار دادیم، تعجب کنید، اما باید بگوییم که این موضوع کاملا صحت داشته و قطارهایی وجود دارند که روی هوا حرکت می کنند به این نوع قطارها، مگلو می گویند. ساختار قطار مگلو چگونه است؟ قطارهای مگلو با انرژی مغناطیسی حرکت می کنند. شیوه کارکرد این نوع قطارها به این گونه است که نیروی مغناطیسی قطارها را از روی دو ریل تعیین شده بلند کرده و با استفاده از موتورهای خطی در نظر گرفته روی هوا هدایت می شوند. این نوع حرکت باعث می شود سرعت قطار به طور چشمگیری افزایش یابد.

قطارهای سریع السیر در ایران

قطارهای مگلو با بیش از 200 کیلومتر در ساعت حرکت می کند. نمونه بارز قطارهای سریع السیر را می توانید در خط تهران مشهد ببینید. خط ریلی تهران به مشهد یکی از خط های سریع السیر ایران به شمار می رود. برای آشنایی بیشتر با قطارهای سریع السیر در ایران می توانید به سایت تیک بان مراجعه کنید. قطار اصفهان تهران و تهران به اصفهان یکی دیگر از خطوط ریلی سریع السیر در ایران محسوب می شود.

برای تهیه بلیط قطار تهران مشهد به سادگی هر چه تمام تر کلمه tikban.com را تایپ کنید و با مراجعه به سایت تیک بان بلیط مورد نظر را خریداری کنید. با این قطارها سرعت و امکانات سفر خود را چندین برابر کنید. امروزه قطارهای مگلو در آلمان، فرانسه، آمریکا، چین و بسیاری دیگر از کشورهای دنیا مورد استفاده عموم قرار می گیرند. سرعت قطارهای مگلو در جای جای جهان با یکدیگر متغیر است. در برخی از این نقاط سرعت مگلوها به 400 کیلومتر در ساعت می رسد. برای آشنایی بیشتر با قطار سریع السیر به مطلب آشنایی بیشتر با قطار فدک و امکانات لوکس آن مراجعه کنید تا با امکانات بی نظیر آن حیرت زده شوید.

4?

چشم اندازهای ریلی ایران در چه سالی تحقق می یابد؟

از زمانی (سال 1306) که راه آهن ایران افتتاح شد، سالیان بسیار زیادی می گذرد. راه آهن ایران در این سال ها دچار تغییرات بسیار زیادی شده است. کشور عزیز ایران با تکنولوژی های روز دنیا همراه شد و خدمات جدیدی را به هموطنان ارائه کرد. این چشم انداز در خطوط ریلی در سال 1404 به تحقق خواهد رسید به نوبه ای که تمامی امکانات و سرعت روز دنیا را در ایران مشاهده خواهید کرد.

با توجه به تحریم های گذشته قطارهای کشور زمین گیر شدند، اما دیری نپایید با گردهم آوردن تکنولوژی های روز دنیا توسط مهندسان ایرانی قطارها در خطوط ریلی دوباره شروع به حرکت در سراسر ایران کردند. یکی از شرکت هایی که در این زمینه بسیار به پیشرفت راه آهن و دور زدن تحریم ها کرد، شرکت حمل و نقل ریلی هستیا است. این شرکت که لوکوموتیوهای خود را از سیستم های توربینی به دیزلی تغییر داد، قدم بزرگی در این راه برداشت. با روی کار آمدن این لوکوموتیوها هموطنان ایرانی با خیالی آسوده به رزرو بلیط قطار خود پرداختند. تولید لوکوموتیوهای داخلی باعث کاهش قیمت بلیط قطار شد.

5?

دستاوردهای ایستادگی

دستاوردهای بسیار زیادی در این زمینه عاید کشور ایران شد که آنها را به اختصار بیان خواهیم کرد. کسب تکنولوژی قطارهای سریع‌ السیر، خودباوری در زمینه ریلی، کاهش مصرف سوخت، کاهش آلودگی هوا و افزایش ایمنی از جمله دستاوردهای کشور ایران در زمینه ایستادگی در برابر تحریم های راه آهن ریلی است. سایت تیک بان tikban.com علاوه بر بلیط قطار، بلیط هواپیما، بلیط اتوبوس، رزرو هتل داخلی و خارجی را تحت پوشش قرار می دهد. بلیط وسایل نقلیه مختلف خود را با تیک بان، تیک بزنید.

منبع: قطارهای معروف دنیا را بیشتر بشناسید + عکس


چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:1 عصر

تایلند کشوری زیبا در جنوب شرق آسیا یکی از کشورهایی است که دارای جذابیت های زیادی برای سفر می باشد. جزایر زیبا و دیدنی، شهرهای ساحلی، فستیوال ها، جشنواره های متنوع و فرهنگ متفاوت مسافران زیادی را به سمت این خطه از جهان جذب می کند.

غواصی، قایق سواری، ساحل گردی و تماشای جزایر شگفت انگیز، مراکز خرید مدرن و متنوع، همه و همه از جذابیت های بی نظیر تایلند است. آب و هوای استوایی و گرم تایلند شرایط مطلوبی را برای انواع تفریحات آبی فراهم کرده است. از این نظر بهترین زمان سفر به این کشور جذاب از اوایل آبان ماه تا اوایل اردیبهشت ماه می باشد. در سفر به تایلند می توانید به شهرهای بانکوک، پاتایا و جزایر معروف و دیدنی همچون پوکت و سامویی نیز سفر کنید.

 

اگر علاقه مند سفر به تایلند هستید، برای اقامت در این کشور نیاز به رزرو هتل دارید. با اقامت در هتل های تایلند می توانید زمان بیشتری را در این کشور سپری کرده و از مناطق شگفت انگیز آن دیدن کنید.

با رزرو هتل تایلند از هتل هایی استاندارد و راحت برخوردار می شوید اما تنوع هتل در این کشور بسیار بالاست و مسافران با آشنایی قبلی می توانند بهترین گزینه را انتخاب و رزرو هتل خارجی مناسبی را انجام دهند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بعضی از هتل های تایلند مناسب سفرهای خانوادگی و برخی دیگر مناسب سفرهای فردی می باشد. شاید این دسته بندی در هیچ سایتی مشخص نباشد. شما حتا می توانید با برای خرید بلیط هواپیما بانکوک به سایت ما مراجعه کنید.

در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های تایلند را به مسافران معرفی می کنیم تا در هنگام رزرو هتل از سایت های معتبر گردشگری دچار ابهام نشوند.

 

هتل پولمن بانکوک جی (Pullman Bangkok G)

یکی از لوکس ترین و زیباترین هتل های 5 ستاره بانکوک، که با معماری فوق العاده خود مسافران زیادی را جذب می کند. این هتل در منطقه سیلوم قرار دارد که با 469 اتاق در اوج زیبایی و ظرافت طراحی شده است. رستوران این هتل در طبقه 37 می باشد که فضایی رمانتیک و زیبا را برای صرف غذا به وجود آورده است.

 

?

 

هتل گرند سنتر پوینت  (Grande Centre Point)

هتل گرند سنتر پوینت یکی دیگر از برترین هتل های 5 ستاره بانکوک است. این هتل زیبا با 497 اتاق

مجلل و سوییت شیک اقامتی رویایی و آرام را برای مسافران فراهم می کند.

با رزرو هتل خارجی از سایت های معتبر گردشگری می توانید به راحتی از امکانات بی نظیر این هتل استفاده کنید.

 

هتل رویال ارکید شرایتون (royal orchid Sheraton)

این هتل در کنار رودخانه چائو فرایا واقع شده و از منظره زیبا و چشم نوازی برخوردار است. این هتل یکی از بهترین و جذابترین هتل های لوکس است که تمامی امکانات رفاهی و تفریحی را برای گردشگران مهیا کرده است.

 

?

 

هتل چهار ستاره نارای بانکوک (Narai Hotel) )

این هتل با قدمتی بیش از 40 سال در قلب بانکوک می درخشد. با این که این هتل 4 ستاره می باشد ولی از امکانات مطلوبی برخوردار است و خدمات مناسبی را به مسافران ارائه می کند.

با اقامت در این هتل به سلامت محیط زیست کمک بزرگی خواهید کرد چرا که سازگار با محیط زیست بوده و از قوانین آن پیروی می کند.

 

هتل هیلتون(Hilton Pattaya)

هتل هیلتون که از بهترین هتل های 5 ستاره پاتایا محسوب می شود، موقعیتی فوق العاده دارد و چشم انداز آن رو به ساحل زیبای شهر می باشد.  این هتل با مراکز خرید بزرگ بانکوک فاصله  کمی دارد. اگر به ساحل و امواج دریا علاقه مندید کافیست با چند دقیقه پیاده روی از هتل به دریا برسید

 

?

.

به منظور رزرو هتل خارجی موقعیت جغرافیایی هتل، بسیار مهم است. به طور مثال مسافرانی که قصد خرید دارند، می توانند هتلی انتخاب کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد. اما مسافرانی که عاشق طبیعت و قدم زدن در سواحل هستند، می توانند هتل های ساحلی را رزرو کنند. برای رزرو هتل پوکت می توان منطقه پاتونگ را انتخاب کرد چرا که در کنار انواع رستوران ها و مناطق دیدنی قرار دارد.

به هرکجای دنیا که سفر می کنید، رزرو هتل خارجی را از تیک بان بخواهید. تیکبان با ارائه لیست کاملی از انواع هتل ها و با دارا بودن سیستم رزرواسیون یکپارچه رزرو هتل، می تواند شما را در امر رزرو بهترین هتل ها یاری کند.


چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:1 عصر

یکی از وسایل نقلیه ای که مشتاقان بسیار زیادی را همه روزه به خود می بیند، قطار است. این وسیله نقلیه تمامی ویژگی های یک وسیله نقلیه سریع، ایمن و با امکانات را با خود به یدک می کشد. اگر مایلید تا با این ویژگیها و مزایا بیشتر آشنا شوید یا ما همراه باشید.

امنیت

امنیت بارزترین خصوصیت سفر با قطار محسوب می شود. این خصوصیت بارز قطار باعث شده تا مشتاقان این وسیله نقلیه بیشتر از بیش شود. مقوله امنیت را زمانی بیشتر لمس می کنید که تلفات جاده ای و هوایی را بیشتر حس کرده باشید. سالانه مسافران بسیار زیادی در سیستم های حمل و نقل جاده ای و هوایی جان خود را از دست می دهند. در روزهای شلوغ سال این امر بیشتر نمایان می شود. با تهیه بلیط قطار و سفر با این وسیله نقلیه می توانید سفرهای خود را با سلامت به پایان برسانید. لازم به ذکر است قطار ایمن ترین وسیله نقلیه در جهان است.

?

امکانات و هزینه دو مقوله جدا ناشدنی

قیمت بلیط قطار به گونه ای است که هر انسان در هر درجه مالی که باشد، توانایی خرید بلیط قطار را دارد. هر قطار با توجه به نوع امکاناتی که ارائه می دهد، درجه بندی می شوند. امکانات قطارهای مختلف به سه درجه تقسیم می شوند. درجه یک، درجه دو و درجه سه درجه بندی های قطار محسوب می شود. امکانات قطارها با قیمت بلیط آن رابطه مستقیم دارند. هر چه امکانات یک قطار محدودتر باشد، قیمت بلیط آن کمتر خواهد بود. در سفر با قطار با توجه به هزینه ای که برای سفر در نظر گرفته اید، بلیط تهیه کنید و به سفر بپردازید.

 

ثبات در قیمت

شرکت های حمل و نقل ریلی طبق استانداردهای موجود شرکت های ریلی قیمت بلیط خود را ارائه می دهند. این قیمت گذاری در سال فقط یک بار انجام می شود. همین امر باعث می شود تا قیمت بلیط قطار در طول سال ثابت باشد. کسانی که برای تمامی مراحل سفر خود برنامه ریزی می کنند، ثبات قیمت بلیط قطار یک مزیت برای آنهاست. در سایر وسایل نقلیه این ثبات قیمت بلیط را شاهد نخواهیم بود. سفری ارزان و مقرون به صرفه را با تهیه بلیط قطار تجربه نمایید.

 

?

میزان بار بیشتر

در سفر با اتوبوس و هواپیما برای بیشتر افراد پیش آمده که بارهای اضافی دردسرهای بسیار زیادی را برایشان رقم زده است. در سفر با قطار دیگر از این معضلات خبری نیست و می توانید میزان بار دلخواه را به راحتی جا به جا نمایید.

 

حمل خودرو

یکی دیگر از ویژگی های سفر با قطار حمل خودرو است. در هنگام رزرو بلیط قطار برای خودرو خود بلیط تهیه کنید و به راحتی آن را در مقصد مورد استفاده قرار دهید.

 

دربست کردن کوپه

دربست کردن کوپه نیز از ویژگی هایی است که می توان در سفر با قطار فقط از آن استفاده کرد. کسانی که به صورت خانوادگی و دست جمعی سفر می نمایند دربست کردن کوپه یکی از بهترین گزینه های پیش روی آنهاست. دربست کردن کوپه هزینه ها را نیز بسیار پایین می آورد.

 

سازش با محیط زیست

یکی از خصوصیات بارز قطار اسیب کم آن به محیط زیست است. با استفاده از قطار به عنوان وسیله نقلیه می توان هدیه ارزنده ای را به آیندگان تقدیم نمود. اگر مایلید تا با مزایای بیشتر قطار آشنا شوید به سایت تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین سایت های فروش بلیط قطار در کشور عزیز ایران محسوب می شود.


<   <<   6   7   8      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ