سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مصاحبت با شریران، شرّ نصیب [انسان] می کند، همان گونه که باد، بر اثر گذر از جای متعفّن، بد بو می شود . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:6 عصر

رفتن به مسافرت کمک بسیار بزرگی به انسان در زمینه کنترل مشکلات زندگی، دوری از روزمرگی ها، تصحیح روابط خانوادگی و دوستانه می کند. یکی از راه حل هایی که امروزه تمامی روانپزشکان جلوی بیماران خود می گذارند، مسافرت است. بسیاری از این روانپزشکان معتقدند که انسان ها با فرار از روزمرگی می توانند فضای جدید فکری را تجربه نمایند. این فضای جدید می تواند با شادی و اثر درمانی همراه باشد.

همانطور که واقفید جامعه از انسان های مختلف با تراز فکری گوناگون تشکیل شده است. برای این که بتوان این ترازها را در کنار یکدیگر قرار دهیم، مستلزم همسان سازی در جامعه خواهیم بود. هر یک از این افراد اگر از لحاظ روحی در بالاترین سطح خود قرار داشته باشند، جامعه شادتر و مفید تری خواهیم داشت. از این رو مسافرت یکی از کارهایی است که معاملات روحی جامعه را تنظیم می کند. اگر هر فرد با سفر بتواند روحیات خود را صیقل دهد، بالطبع جامعه زیباتری خواهیم داشت.

انتخاب وسیله نقلیه عوامل متعدد بسیاری در سفر تاثیرگذار خواهد بود. یکی از این عوامل مهم تاثیر گذار انتخاب وسیله نقلیه مناسب برای مسافرت است. هر انسان با توجه به خلقیات و میزان بودجه وسیله نقلیه را انتخاب می نماید. به طور کلی وسیله های نقلیه ای را که مسافران استفاده می کنند را می توان به 5 دسته، اتوبوس، قطار، هواپیما، کشتی و ماشین شخصی تقسیم بندی کرد. بلیط هواپیما، اتوبوس، قطار و غیره کدام مناسب سفر است؟

حال سوال اینجاست کدام یک از این وسیله های نقلیه برای سفر مناسب است؟ چه عواملی می تواند بر انتخاب وسیله نقلیه مناسب سفر تاثیرگذار باشد؟ ما در این مطلب به سوال های مختلفی پاسخ خواهیم داد. در ادامه مطلب ما را یاری کنید.

?

عوامل تاثیرگذار بر انتخاب وسیله نقلیه برای سفر

سرعت، امکانات و هزینه سه عامل مهم بسیار تاثیرگذار بر انتخاب وسیله نقلیه هستند. هر کدام از وسیله های نقلیه که بتوانند این سه موضوع را با یکدیگر پوشش دهند انتخاب مناسبی برای سفر خواهند بود.

در بین وسیله های نقلیه معرفی شده در بالا فقط هواپیما است که می تواند این سه موضوع مهم را با هم داشته باشد. سرعت اولین و مهمترین مقوله در سفر است که بسیاری از مسافران هواپیما را به همین دلیل انتخاب می نمایند. با خرید بلیط هواپیما مسافران می توانند در سفر وقت کمتری را بگذرانند و بیشتر به گشت و گذار در مقصد مورد نظر بپردازند. ذخیره زمان در سفر را فقط با استفاده از هواپیما می توان لمس کرد.

هزینه ها را کاهش دهید

بعد از سرعت این امکانات است که در سفر برای بسیاری از مسافران حائز اهمیت خواهد بود. اگر تمامی وسایل نقلیه موجود در سیستم حمل و نقل ریلی را بررسی کنید به درستی متوجه خواهید شد که امکانات هواپیما بسیار بیشتر از سایر وسایل نقلیه دیگر است. به نوعی امکانات سایر وسایل نقلیه در قیاس با هواپیما قابل مقایسه نیست. شاید بسیاری از ما هزینه های سفر با هواپیما را بسیار بیشتر از وسیله های نقلیه دیگر مانند قطار، اتوبوس و کشتی بدانیم ولی این امر کاملا نادرست است. در بسیاری از مواقع قیمت بلیط هواپیما کمتر از بها بلیط سایر وسایل نقلیه لاست. با مراجعه به سایت تیک بان و اجرای تکنیک های ساده که در همین سایت گفته می شود، بلیط ارزان هواپیما را خریداری کنید و هزینه های سفر خود را به طور قابل ملاحظه ای کاهش دهید.

منبع: سفر بر هر درد بی درمان دواست


چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:5 عصر

از ابتدای آفرینش انسان تا کنون سفرهای مختلفی با روش های گوناگون وجود داشته است. این سفرها از ابتدای آفرینش می توانست به دلیل تغییرات آب و هوایی، یافت غذا، در امان ماندن، حوادث و بلایای طبیعی و مهاجرت باشد.

معرفی ویژگی و امتیازات سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما?

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروزه نیز سفر صورت های مختلفی دارد و با وسیله های نقلیه گوناگون صورت می پذیرد. هواپیما، قطار و اتوبوس از جمله وسایل نقلیه ای هستند که انسان ها در سراسر دنیا از آنها به عنوان وسیله نقلیه استفاده می نمایند. اهداف سفر امروزه بسیار هدفمند تر و بهتر از گذشته است و روی اجبارهای انسان ها برنامه ریزی نشده است. مسافرت ها با توجه به علایق افراد برنامه ریزی می شود. بسیاری از افراد هواپیما را برای دسترسی راحت تر و انجام سفر برمی گزینند.

متقاضیان در اکثر این مواقع به خریدهای اینترنتی روی می آورند. استفاده از سایت های اینترنتی خرید بلیط هواپیما مانند تیک بان مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه دارد. صرفه جویی در وقت و هزینه، دوری از ترافیک، قیاس قیمت ها و امکانات مختلف گوشه کوچکی از خرید اینترنتی بلیط هواپیما به شمار می رود.

 با خرید آنلاین می توانید در خانه بنشینید فیلم ببینید و با تلفن همراه متصل به اینترنت خود بلیط هواپیما مورد نظر سفر را خریداری نمایید؛ اما نکته مهم اینجاست که به چه سایت هایی می توان در این مواقع اطمینان کرد؟ سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما چه خصوصیاتی دارند؟ در ادامه مطلب به تمامی این موارد بیشتر اشاره خواهیم کرد تا خرید اینترنتی بلیط هواپیما خود را با خیالی آسوده انجام دهید.

ویژگی های بارز سایت معتبر هواپیما

در انتخاب سایت رزرو بلیط هواپیما به نکاتی که بیان می شود بسیار توجه فرمایید.

  1. نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهمترین معیارهای انتخاب سایت فروش بلیط هواپیما است. اکثر ایمنی و امنیت سایت های اینترنتی با این نماد مشخص می شود. با توجه به تعداد بسیار زیاد سایت های هواپیمایی حتما در هنگام خرید به این نماد توجه فرمایید. سایت هایی که این نماد را به همراه دارند، امنیت مشخصات بانکی و فردی را تامین می نمایند.

  1. امنیت در پرداخت

امنیت در پرداخت یکی دیگر از مقوله هایی است که باید در هنگام انتخاب سایت توجه ویژه ای به آن شود. بسیاری از سایت ها امنیت کافی در پرداخت و محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و بانکی را تامین نمی نمایند. باید در این مقوله مراقب سودجویان اینترنتی باشید. در همین جهت سایت تیک بان پرداخت های ایمن را در نظر گرفته است. این پرداخت ها به این گونه است که برای هر تراکنش رمزی خاص در نظر گرفته می شود و بعد از اتمام کار دیگر رمزی وجود نخواهد داشت تا اطلاعات هر فرد اعم از شخصی و بانکی محفوظ بماند.

?

  1. پرداخت با کارت های عضو شتاب بانکی

یکی دیگر از مشخصه های سایت های معتبر بلیط هواپیما پرداخت با درگاه بانکی مطمئن توسط کارتهای عضو شتاب بانکی درون کشور است. پرداخت با کارت های عضو شتاب بانکی زمان کمتر و امنیت بیشتری را در بر خواهد داشت. آنلاین و بدون دغدغه خرید بلیط هواپیما خود را انجام دهید و هزینه آن را پرداخت کنید. عملکرد ظاهری سایت بلیط هواپیما، ارائه خدمات مناسب، جامع و بروز بودن سایت رزرو بلیط هواپیما مثل https://tikban.com از دیگر ویژگی هایی است که باید سایت بلیط هواپیما با خود به همراه داشته باشد.

تیک بان برترین سامانه بلیط هواپیما

یکی از سایت هایی که تمامی خصوصیات بیان شده را دارد، سایت تیک بان است. سایت تیک بان یکی از معتبرترین و ایمن ترین سایت های ارائهبلیط هواپیما می باشد که افتخار همکاری با بیش از 900 ایرلاین داخلی و بین المللی را در کارنامه دارد. سایت تیک بان دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

منبع: معرفی ویژگی و امتیازات سایت های معتبر خرید بلیط هواپیما


چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:5 عصر

یکی از موضوعاتی که در سفر عاید هر فرد می شود، تغییر نگرش آن نسبت به زندگی است. سفر به شما کمک می کند تا دنیای جدیدی از فرهنگ و آداب و رسوم آشنا شوید. در مسافرت اگر انسانی کمی یا کاستی نسبت به زندگی داشته باشد به آن پی برده و تمامی تلاش خود را برای رفع ان به کار می گیرد. این عمل می تواند تغییرات بسیار گسترده ای را در زمینه های مختلف در انسان ایجاد نماید. یکی از این تحولات پیدایش دوستانی جدید در زندگی انسان است.

بسیاری از روانشناسان معتقدند انسان ها در سفر شخصیت واقعی خود را نمایان می سازند، همین عامل باعث می شود که شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کنند. به طور مثال اگر شما در جلسه ای حضور پیدا کنید نهایت سعی خود را به کار می برید تا لباسی کامل تمیز را به تن داشته باشید یا به نحوی صحبت کنید که مورد رضایت اطرافیانتان باشد.

 اما در سفر باید لباس راحت تر و از کلمات دم دستی تری استفاده نمایید. این امر باعث می شود انسان ها راحت تر و معقولانه تر یکدیگر را مورد قضاوت قرار دهند و به شناخت بهتری دست پیدا کنند.

یکی از شرایط سفر که می تواند شناخت افراد را نسبت به یکدیگر افزایش دهید، طی کردن مسیر است. افراد معمولا در مسیرهای گوناگون و شرایط های مختلف واکنش های متفاوتی را از خود بروز می دهند.

انتخاب وسیله نقلیه نه تنها برای شناخت بیشتر افراد در سفر بلکه برای ایجاد فضای امن و آرام حائز اهمیت می باشد. هواپیما یکی از وسیله های نقلیه ای است که می تواند به راحتی و با ارائه امکانات مختلف و لوکس شرایطی امن و آرام را برای مسافران فراهم سازد. بسیاری از مسافران بلیط هواپیما را برای امکانات بی نظیر ان خریداری می نمایند.

ذخیره زمان در سفر

هواپیما علاوه بر امکانات ویژگی های بسیار زیادی را با خود به یدک می کشد. یکی از این ویژگی های منحصر به فرد سرعت و ذخیره زمان است. این وسیله نقلیه در بین تمامی وسیله های نقلیه ها بیشترین سرعت را دارد.

 بسیاری از متقاضیان خرید بلیط هواپیما را به خاطر سرعت آن انجام می دهند. سفر با هواپیما به تمامی انتظارات یک مسافر در سفر پاسخ مثبت خواهد داد. اما سوال اینجاست، امکانات هواپیما به چه میزان است؟ چه عواملی بر این امکانات و قیمت بلیط هواپیما تاثیرگذار خواهد بود؟ با ما همراه باشید تا با امکانات و قیمت های مختلف بلیط هواپیما بیشتر آشنا شوید.

 

ارزان سفر کنید

هزینه در سفر با هواپیما و حتی در سفرهای مختلف و زندگی روزمره انسان همیشه دارای اهمیت بوده است. هر وقت صحبت از هواپیما می شود، بسیاری از متقاضیان مبحث هزینه را در نظر می گیرند. این دسته از افراد می توانند با به کارگیری تکنیک هایی ساده بلیط هواپیما ارزان را تهیه نمایند.

قیمت بلیط هواپیما با توجه به امکاناتی که ارائه می شود، متفاوت خواهد بود. هر چه امکانات هواپیماهای انتخابی محدودتر باشد، قیمت بلیط هواپیما کمتر خواهد بود.

چند عامل ساعت پرواز، کلاس پروازی، نوع و شرکت هواپیمایی بر بها بلیط تاثیرگذار هستند که با بررسی این عوامل می توان به راحتی بلیط هواپیما ارزان را تهیه کرد. سایت تیک بان تمامی این عوامل را به صورت فیتر طراحی کرده تا خریدی ارزان و مقرون به صرفه برای متقاضیان میسر شود. طراحی این فیلترها سرعت در خرید بلیط هواپیما را چندین برابر می کند.

?

بلیط قطار و خرید آن همیشه یکی از دغدغه های مسافران نوروزی و تابستانی است چرا گه گاهی وقت ها سرعت و قیمت خوب و همچنین ارزان بودن بلیط قطار در نحوه مسافرت ما تاثیر بسیاری خواهد داشت. به علت یک سری از پارامترهای خرید بلیط قطار کمی پیچیده تر از خرید بلیط های دیگر می باشد. قطار وسیله نقلیه ای امن و دارای مزیت های فراوان برای مسافران است.

برای اطلاعات بیشتر و استفاده از تکنیک های خرید بلیط هواپیما به سایت https://tikban.com  تیک بان مراجعه کنید. سایت تیک بان یکی از معتبرترین و جامع ترین سایت های فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است.

منبع: چه سفر هایی باعث می شود تا ما همدیگر را بهتر بشناسیم؟


چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:5 عصر

سفر به نوبه خود بخش و  نوع های مختلفی را شامل می شود. یکی از روش های مسافرت، خانوادگی سفر کردن است

کدام سفر را انتخاب کنیم؟

سفر همیشه مزایای بسیار زیادی را با خود به همراه داشته است. فرار از روزمرگی، شناخت بیشتر افراد، آشنایی با آیین ها و رسومات مختلف، صیقل روح، تغییر سبک زندگی، پیدا کردن دوستان جدید، شجاعت و اموزش به انسان در مواقع ضروری از جمله مزایایی است که انسان می تواند در سفر به آن دست پیدا کند. سفر به نوبه خود بخش و  نوع های مختلفی را شامل می شود. یکی از روش های مسافرت، خانوادگی سفر کردن است.

سفرهای خانوادگی

یکی از بهترین روش های سفر به صورت خانوادگی است. اگر اعضای خانواده در کنار یکدیگر به سفر بپردازند طعم و شیرینی سفر را چندین برابر خواهد کرد. این کار باعث صمیمیت اعضای خانوادگی با یکدیگر می شود. کسانی که مسافرت های خانوادگی را در دستور کار قرار می دهند معمولا تهیه بلیط هواپیما را انجام می دهند و از این وسیله نقلیه سریع، با امکانات و ایمن برای سفر استفاده می نمایند.

سفرهای تکی یا تنهایی

وجه مقابل سفرهای خانوادگی مسافرت به صورت تنهایی است. تنهایی سفر کردن مزیت های فراوانی دارد یکی از این مزیت ها استقلال مالی است. در این نوع سفرها هر چه دوست داشته باشید، می خورید و در هر مکانی که دوست داشته باشید به استراحت می پردازید. این نوع افراد معمولا از اتوبوس برای سفر استفاده می نمایند.

شما  معمولا کدام سفر را انتخاب می کنید؟ ?

سفر کاری

سفرهای کاری همانطور که از اسمشان پیداست، برای انجام کار صورت می گیرد. سفرهای کاری با اهداف خاصی مانند ارائه اجناس جدید و بازاریابی آنها، بازرسی سایر شعبات، اجرای کنفرانسها و همایش ها، بازدید از پروژه های در دست احداث و کمک به سایر شعبات صورت می پذیرد. سفرهای کاری با توجه به بودجه شرکت ها صورت می گیرد. بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس با توجه به این بودجه ها خریداری می شود.

ماه عسل

بسیاری از زوج های جوان بعد از شروع زندگی مشترک به این نوع سفر می پردازند. ماه عسل باعث می شود تا تمامی خستگی ها و درگیری های فکری مراسم عروسی به دست فراموشی سپرده شود. زوج های جوانی که در پی سفری سریع، با امکانات، ایمن و کم هزینه هستند، رزرو بلیط هواپیما را معمولا در دستور کار قرار می دهند. این نوع سفرها معمولا باید با راحتی و امکانات خاصی همراه باشد.

شما  معمولا کدام سفر را انتخاب می کنید؟ ?

سفرهای هوایی

یکی دیگر از روش های مسافرت، سفرهای هوایی است که به وسیله هواپیما انجام می شود. بسیاری از مسافران با خرید بلیط هواپیما به مسافرت خود می پردازند. نظاره شهر از آسمان و حس زیبای پرواز از جمله زیبایی های سفر با هواپیما است. سفر دریایی، جاده‌ای، ریلی، سفر ماجراجویانه، آخر هفته، ورزشی، تحصیلی، زیارتی، دیپلماتیک، کوله گردی و دیدار دوستان و آشنایان از دیگر صورت های سفر به شمار می رود. اگر مایلید تا با روش های گوناگون و جذاب سفر آشنا شوید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس بخرید به سایت https://tikban.com  تیک بان مراجعه کنید.

 مجله تیک بان به آدرس https://blog.tikban.com تمامی گونه های مختلف سفر را مورد بررسی قرار داده است. تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

منبع: شما معمولا کدام سفر را انتخاب می کنید؟


چهارشنبه 98 دی 4 , ساعت 12:5 عصر

خطوط ریلی ایران از دیرباز تا به امروز همراه و همگام بسیاری از مسافران در سراسر دنیا بوده است. برای این که مسافران مکان های مشخصی را برای سوار شدن و استفاده از قطار را داشته باشند، ایستگاه های راه آهن به وجود آمد.

در ایستگاه های راه آهن خدمات گوناگونی با توجه به فرهنگ ها و نیاز مردم منطقه ارائه می شود. اما در این بین ایستگاه هایی وجود دارند که به خاطر عجیب و غریب بودنشان در دنیا معروف شده اند. تعداد این نوع ایستگاه های راه آهن در جهان به تعداد انگشتان دو دست نمی رسد. برخی از این ایستگاه ها به لحاظ تاریخی و قدمت و برخی نیز به دلایل مختلف معروف شده اند. برای تهیه بلیط قطار این ایستگاه های راه آهن و آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

مونوریل چانگ کینگ

بلا استثنا چین یکی از پرجمعیت ترین کشورهای دنیا به شمار می رود. شهر چانگ کینگ هم یکی از شهرهای پرجمعیت کشور چین محسوب می شود. به دلیل جمعیت بسیار ساختمان های انن شهر تعداد کثیری دارند. چانگ کینگ جمعیتی بالغ به 49 میلیون نفر دارد. به همین منظور شهرسازان و معماران این شهر بنای بی نظیری را خلق کرده اند. این بنا به گونه ای است که ریل های راه اهن از میان ساختمانی 19 طبقه رد شده است. رد شدن ایستگاه راه آهن از میان این ساختمان ها زیبایی و هیجان خاصی را برای توریست ها و گردشگران به ارمغان می آورد. تهیه بلیط قطار و استفاده از قطار مونوریل چانگ کینگ می تواند برای بسیاری از توریست ها و گردشگران جذاب باشد.

 

3 ایستگاه راه آهن عجیب و غریب در دنیا?

راه آهن هانوی

راه آهن هانوی یکی دیگر از راه آهن های عجیب و غریب در جهان است که به دلیل عبورش از یک خیابان بسیار تنگ معروف شده است. شرکت های حمل و نقل ریلی نه تنها باید امنیت سرنشینان در قطار را تامین نمایند بلکه باید در فضاهایی امنیت دیگر شهروندان را در نظر بگیرند. در این سیستم راه آهن هیچ گونه تمهیداتی برای ایجاد امنیت در خیابان ها در نظر گرفته نشده است. زمان فعالیت قطار خیابان های شهر به کلی بسته شده و بعد از عبور قطار از وسط شهر دوباره راه اندازی می شوند. نکته جالب در این باره این است که تمامی مردم باید از منطقه دور شوند حتی کسانی که برای خرید به فروشگاه ها مراجعه کرده اند. تصور کنید، خرید بلیط قطار خود را به مقصد یکی از شهرهای ایران انجام داده اید و این قطار از وسط شهر عبور خواهد کرد. چه حسی به شما دست می دهد؟ باید جالب باشد، تجربه این چنین حس هایی در بسیاری از مواقع.

3 ایستگاه راه آهن عجیب و غریب در دنیا?

قطار فرودگاه گیسبورن

این قطار نیز همانند راه آهن هانوی از وسط یک خیابان بسیار شلوغ عبور می کند. شاید برایتان جالب باشد که این خط راه آهن از یک فرودگاه عبور می کند. این فرودگاه در زمینی به مساحت 160 هکتار در شمالی ترین نقطه نیوزیلند ساخته شده است. در این فرودگاه خطوط ریلی نیز وجود دارند که بدون نیاز به اجازه از سازمان هوایی به کار خود می پردازند. نگران نباشید سازمان هوایی در این فرودگاه در بازه زمانی خاص به کارهای خود می پردازد.

 برای اطلاعات بیشتر می توانید به مجله تیک بان به آدرس https://blog.tikban.com مراجعه کنید در این مجله مطالبی در اختیارتان قرار داده خواهد شد که در کمتر سایتی مطالعه کرده اید. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای خود را آغاز کرده است. این سایت فروش دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد.

تیک بان ساده ترین سایت خرید بلیط قطار است که در کمترین زمان و بهترین هزینه ممکن در آن بلیط هر مسیری را بخرید و مهم تر از همه پشتیبانی 24 شوید. بلیط ارزان قیمت قطار های داخلی، استرداد سریع بلیط قطار، رزرو سریع بلیط و چک کردن سریع موجودی بلیط قطار از ویژگی تیک بان است. قبل از اینکه قطار سوت بزند بلیط خود را از تیک بان  بخرید. سایت تیک بان یکی از سایت های معتبر و ایمن فروش بلیط قطار در کشور عزیز ایران است.

منبع: 3 ایستگاه راه آهن عجیب و غریب در دنیا


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ