سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، انگشت نما شدن در عبادت و انگشت نماشدن در برابر مردم را ناخوش می دارد . [امام رضا علیه السلام]
 
چهارشنبه 97 فروردین 8 , ساعت 4:36 عصر

قبل از اینکه اقدام به خرید بلیط خارجی کنید از انتخاب خودتان کاملا اطمینان حاصل کنید. چون که اگر به هر دلیلی بخواهید بلیط خریداری شده تان را پس بدهید با توجه به مقررات هواپیمایی با شما برخورد خواهد شد و جریمه هایی با توجه به زمان کنسلی بلیط از شما گرفته می شود.

 

مبلغ جریمه های کنسلی در نوع سیستمی توسط شرکت هواپیمایی و در نوع بلیط چارتر توسط شرکت چارتر کننده مشخص خواهد شد. بعد از اعلام کنسلی بلیط توسط شما, مبلغ جریمه از قیمت بلیط هواپیما خریداری شده کسر خواهد شد و مابقی مبلغ به صورت آنلاین به کارت بانکی شما واریز خواهد شد. این انتقال وجه ممکن است یک روز تا دو روز طول بکشد.

قیمت بلیط خارجی

برای اینکه به همه پروازهای خارجی دسترسی داشته باشید باید به یک سایت معتبر و جامع متصل شوید. گل پرواز با جستجوی همه ایرلاین ها و شرکت های هواپیمایی و همچنین امکان جستجوی بلیط و قیمت و نوع پرواز و نوع هواپیما این امکان را به شما می دهد.

شما در گل پرواز دسترسی جامعی به بلیط خارجی دارید و می توانید همه پروازها و بلیط آنها را با قیمت هایشان مقایسه کنید و با مقایسه آنها به بهترین بلیط برسید و آن را برای سفر خارجی خودتان انتخاب و با طی مراحل خرید بلیط خارجی را قطعی کنید.

در ضمن شما با خرید از گل پرواز به ارزان ترین بلیط های خارجی نیز دسترسی خواهید داشت و با قیمت های پایین تری خواهید توانست بلیط مورد نظرتان را خریداری کنید. نوع جستجو در گل پرواز به اندازه ای بالاست که می تواند رضایت همه مسافران و توریست های شهرهای خارجی را فراهم کند.

 

خرید آنلاین بلیط خارجی

یکی از روش هایی که با آن می توانید در تهیه بلیط خارجی بهترین انتخاب را داشته باشید آن است که بلیط خودتان را به صورت اینترنتی و از طریق سایت گل پرواز خریداری کنید.

این روش امروزه مناسب ترین و کم هزینه ترین و کم زمان ترین راه برای خرید بلیط خارجی است. در این روش شما محدودیت زمانی و مکانی برای خرید ندارید.

برای اینکه شروع به خرید آنلاین بلیط خارجی کنید وارد سایت گل پرواز شوید و بعد از ثبت ایمیل تان در صفحه مربوط به بلیط خارجی مسیر و زمان حرکت تان را معین کنید. می توانید بلیط خارجی دلخواه خود را به صورت رفت و برگشت بخرید تا در سفر خیال تان از بابت رزرو و پیدا کردن بلیط برای زمان بازگشت راحت باشد.

قیمت بلیط خارجی ایران ایر

بعد از اینکه این اطلاعات را وارد کردید به صفحه ای وارد می شوید که مشخصات بلیط با مشخصات دقیق شرکت های هواپیمایی گوناگون با زمان پرواز و همچنین مقررات بلیط ها در مقابل تان ظاهر می شود.

شما باید بلیط خارجی موردنظر تان را از بین بلیط های گوناگونی که در سایت می بینید انتخاب کنید و این انتخاب را براساس مقایسه بلیط ها و قیمت های آنها انجام دهید. بعد از بررسی ها زمان پرواز هواپیماهای مختلف خارجی و داخلی را مشاهده می کنید و از نحوه مقررات و خدمات هر خط پروازی و قیمتی که به آن اختصاص یافته مطلع می شوید. بعد از این کارها شما می توانید با توجه به مقصدتان بلیط خارجی دلخواه تان را پیدا کرده و نسبت به رزرو و خرید آن اقدام کنید.

در تمامی این مراحل گل پرواز در کنار شماست و با پشتیبانی شبانه روزی در جهت رزرو بلیط موردنظرتان شما را کمک می کند. به همین خاطر هر سوال و راهنمایی نیاز داشتید می توانید با بخش پشتیبانی گل پرواز تماس بگیرید و درباره رزرو بلیط خارجی مشاوره های لازم را دریافت کنید.

 

اگر به هر علتی خواستید بلیط خارجی خریداری شده تان را لغو کنید باز می توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا بلیط شما کنسل شود و هزینه آن به حساب بانکی تان برگردانده شود.

گل پرواز با راه اندازی سامانه فروش بلیط هواپیما در هر لحظه ای از شبانه روز آماده ارائه خدمات مربوط به فروش بلیط خارجی است. فقط کافی است به سایت گل پرواز وارد شوید و در بخش موردنظر جستجو کرده و بلیط های متنوع ایرلاین های مختلف را برای مسیرهای هوایی موردنظرتان مشاهده و مقایسه کنید و از بین آنها ارزان ترین و بهترین بلیط خارجی را سفرتان خریداری کنید.

به یاد داشته باشید که در میان بلیط های ایرلاین ها و آژانس های توریستی اختلاف قیمت چشم گیری وجود دارد, برای اینکه بتوانید بلیط خارجی بهتری را برای پروازتان پیدا کنید نیاز دارید تا دامنه جستجو و بررسی های خودتان را گسترده کنید.

گل پرواز سامانه جستجوی بلیط جامعی است که این امکان را برای شما فراهم کرده تا در بین تمامی بلیط های شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و شرکت های توریستی دست به انتخاب بزنید و بلیط خارجی مناسب خودتان را خریداری کنید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ